Prema pisanju stranih portala Broadband TV News i Rapid TV News, njemačka digitalna pay-tv platforma Premiere uskoro bi mogla promijeniti svoje ime u Sky Deutschland (Sky Njemačka). Njemačka platforma u vlasništvu News Corporationa, firme medijskog mogula Ruperta Murdocha mogla bi ubrzo početi koristiti isti brand koji se koristi i u Italiji, Velikoj Britaniji i Irskoj.
Predviđanja na frankfurtskoj burzi su otišla toliko daleko da pretpostavljaju da bi moglo doći do spoja između Premiere i britanske platforme BSkyB u jednu veliku superplatformu koja bi posluživala više od 160 miliona europskih kućanstava.Glasine o mogućem spajanju BSkyB i Premiere povećale su vrijednost dionica obaju platformi.Premiere brand postoji već gotovo 20 godina, pokrenut je 1991 godine od strane KirchGroup, UFA i Canala+ nakon čega se 1997. godine spojio sa Kirchovom digitalnom televizijom DF1. Uslijedio je bankrot Kirch Grupe, nakon čega je Premiere tijekom 2005 godine ponuđen svim zainteresiranim malim i velikim dioničarima. News Corporation u Premiere ulazi početkom 2008 godine kada su od Unity Media otkupili 14.58% vlasničkog udjela. U međuvremenu vlasnički udio Murdochove firme porastao je na preko 30% koliko News Corporation ima danas i što mu osigurava da odlučuje o svim važnim stvarima, uključujući i promjenu imena.
Ulazak News Corporationa u Premiere donio je i prve značajne promjene; uvedeno je novo kodiranje - NDS Videoguard, a neslužbene informacije govore da se planira potpuna migracija sa starih Nagravision dekodera na NDS Videoguard što uključuje i kompletnu zamjenu svih starih prijemnika. Skup posao ali nipošto velik problem za News Corporation koji će sigurno "pronaći" potrebna sredstva ako će to osigurati stabilnu i prosperitetnu budućnost za njihovu platformu. Osim novog kodiranja osigurani su i kapaciteti za nove HD programe koje će Premiere uvesti u ponudu. Također, novi mini-pay tv paket Premiere Star bilježi bolje poslovne rezultate nego ikad prije.Dobre vijesti uvijek imaju i neku lošu stranu pa je tako Premiere krajem prošle godine zabilježio najveći gubitak ikad od 114.3 miliona Eura. Osim gubitaka znatno je i pala vrijednost dionica pošto je otkriveno da su brojke pretplatnika izmanipulirane - stvarne brojke su gotovo milion manje od onih koje su predstavljane dioničarima i javnosti. Podsjetimo - smatralo se da Premiere broji otprilike 3.3 miliona pretplatnika no ispostavilo se da je stvarna brojka 2.4 miliona.
Nije teško zaključiti da pad vrijednosti dionica zbog lažiranja brojki ide na ruku potencijalnim kupcima platforme koji će sada za nju morati isplatiti znatno manju vrijednost.